tiistai 11. maaliskuuta 2008

Moottori yskähtelee jo

Olen saanut jo puolenkymmentä ennakkoilmoittautumista äideiltä, joita imetyksestä kirjoittaminen kiinnostaa. Olen ilahtunut! Mukaan mahtuu vielä, vaikka kuinka monta, määräähän ei tietenkään ole tarkoitus rajata mitenkään, eikä mikään edes ala virallisesti minään tiettynä päivänä... mukaan kirjoittamaan saa hypätä milloin haluaa. Haluan ennakkoilmoittautumisia lähinnä siksi, että hieman tietäisin, kuinka moni on kiinnostunut. Ettei tule sellaista tunnetta, että täällä minä HUUDAN ääneni käheäksi ja ääneni hukkuu jonnekin verkon syövereihin, eksyy mustaan aukkoon ikuisiksi ajoiksi vastauksia tai edes omaa kaikuaan etsimään.

Vielä maaliskuun aikana, kenties jo ensi viikolla, ajattelin tyrkätä ulos ensimmäiset lämmittelyharjoitukset. Valmiita sanataideharjoituksia - imetysteemaan sovellettuina - minulla on jo nippu kerättynä ja voitte uskoa, että ei tarvitse säikähtää sitä taide-sanaa... sanataiteilu on hauskaa ja rentoa ja ajankohtaista. Minun pitää varmaan malttaa mieleni etten itse tee harjoituksia, tai kenties teenkin, salaa, tai toiseen blogiin:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti